Тұтынушылардың құқықтарын қорғау Заңына өзгерістер енгізу жоспарларнуда.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау Заңына өзгерістер енгізу жоспарларнуда.Заңға сәйкес тұтынушының құқықғы бұзылған жағдайда сотқа дейін 4 сатыдан өту қажет:1) Кәсіпкер тұтынушыға 14 күнтізбелік күн тауарды ауыстырып немесе ақшасын қайтармаған жағдайда, тұтынушы наразылық (претензия) хат жазады. (10 күнтізбелік күн ішінде жауап беруге міндетті);2) Медиацияға келу – 2 ай ішінде кәсіпкермен тұтынушы келісімге келеді;3) Біздің Департаментке немесе Қоғамдық бірлестікке арызданады (Наразылық хатқа жауап бермеген жағдайда ҚР ӘҚБтК 190 бап 5 тармақ 1 тармақшасына сәйкес жауапкершілік қарастырады);4) Тұтынушы сотқа жүгінеді, Департамент 1-9 тұтынушыға дейін 3 жақ ретінде қатысады, 10 аса тұтынушы болса өзі сотқа талап-арыз жолдайды;Бұдан бөлек,  «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңға өзгерістер енгізу жоспарлануда. Атап айтқанда, жоғарыда аталған 4 сатыдан 2 сатыға(яғни шағым жазып, шағымнан кейін бірден сотқа беру) ауыстыру қарастырылуда.

Шымкент қаласы бойынша Сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментібасшысының орынбасарыО.Әбиев

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


444