Сапасыз қызмет алсаңыз не істеу керек?

Тұтынушылардың заңнамасы тұрғысынан нашар көрсетілетін қызметтің құқықтық жауап беру әдістері мен тұтынушылардың құқықтарын қорғау тетіктері бойынша сапасыз тауарлардан іс жүзінде ешқандай айырмашылығы жоқ.

«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 35-бабына сәйкес тұтынушы орындалған жұмыста (көрсетілетін қызметте) кемшіліктерді анықтаған кезде өз қалауы бойынша:

1) орындалған жұмыстағы (көрсетілетін қызметтегі) кемшіліктерді тегін жою;

2) орындалған жұмыс (көрсетілген қызмет) үшін сыйақының тиісті төмендеуі;

3) бірдей сапалы біртекті материалдан басқа затты тегін өндіру немесе жұмысты қайталап орындау (қызмет көрсету);

4) егер тұтынушының оларды жою құқығы шартта көзделген болса, олардың ақауларды жоюға жұмсаған шығындарын өтеу.

Егер мердігер белгіленген мерзімде орындалған жұмыстағы (көрсетілетін қызметтегі) кемшіліктерді жоймаса немесе жұмыста (қызметте) белгіленген мерзімнен ауытқулар болса, тұтынушы шартты бұзуға және залалдардың орнын толтыруды талап етуге құқылы. шарттың немесе жұмыстың (қызметтің) басқа кемшіліктері елеулі және түзетілмейтін болса.

Шымкент қаласы бойынша

Сауда және тұтынушылардың

құқықтарын қорғау департаменті

бас маманы Д.Сейтаев

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


444