ТҰТЫНУШЫНЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ БҰЗЫЛСА, НАРАЗЫЛЫҚ ХАТ ЖАЗУҒА ҚҰҚЫЛЫ
Егер сіздің тұтынушының құқықтары мен заңды мүдделері бұзылған болса, сіз сатушыға/өндірушіге/орындаушыға бұзушылықтарды жою және келтірілген залалдарды өтеу туралы наразылық хатпен жүгінуге құқылысыз. Бұл туралы ҚР «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңның 42-4-бабында айтылған.
⠀
Сіз наразылық хатпен шағым жасайсыз және оны келесі әдістердің бірімен сатушыға/өндірушіге/орындаушыға бересіз:
* әдейі (тікелей қолға)
* тапсыру туралы хабарламасы бар тапсырыс хатпен
* электрондық пошта арқылы (Егер электрондық поштаны сатушы көрсеткен болса)
⠀
Сатушы/дайындаушы / орындаушы наразылық хатты қарауға және сіздің талаптарыңызбен келіспеген жағдайда, наразылық хатты алған күннен бастап күнтізбелік 10 күн ішінде дәлелді және дәлелді құжатпен (құжаттардың көшірмелері қоса берілуге тиіс) жауап беруге міндетті.
⠀
Егер осы уақыт ішінде сіз өз шағымыңызға ешқашан жауап алмасаңыз немесе сатушы бұзушылықтарды жоюдан немесе тұтынушылық дауды сотқа дейінгі тәртіппен қарауға қатысудан бас тартса, сіз уәкілетті органға, тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы функцияларды жүзеге асыратын мемлекеттік органдарға жүгінуге құқылысыз (3-тармақ 42-4-бап).
Шымкент қаласы бойынша
Сауда және тұтынушылардың
құқықтарын қорғау департаменті
бас маманы А.Нұрғали